پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

کارشناس والیبال خراسان: باید یک پیشکسوت به کادرفنی نیان اضافه شود | برخی بازیکنان ۱۰۰ خودشان را نمی‌گذارند!

  • کد خبر: ۲۰۸۵۳۲
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
کارشناس والیبال خراسان: باید یک پیشکسوت به کادرفنی نیان اضافه شود | برخی بازیکنان ۱۰۰ خودشان را نمی‌گذارند!
کارشناس والیبال خراسان رضوی گفت: باید یک پیشکسوت به کادرفنی نیان الکترونیک اضافه شود، کسی که حرفش خریدار داشته باشد و در کادرفنی بزرگ‌تری کند.

حسن ثانیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت آشفته نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر والیبال گفت: دقیقا در همین وضعیت است که عیار سرمربی مشخص می‌شود. وقتی تیم در بحران می‌رود و چند بازیکن گروه و باند تشکیل می‌دهند، عیار مربی است که چگونه می‌تواند تیم را جمع کرده و از بحران خارج کند.

سهمیه والیبال خراسان باید حفظ شود

وی افزود: امیدوارم حداقل نیان بتواند سهمیه استان را حفظ کند. سهمیه استان مربوط به هیچ شخص و گروه و جناح خاصی نیست و باید کمک کنیم سهمیه والیبال خراسان رضوی در لیگ برتر حفظ شود. با این شرایط هر لحظه ممکن است شهرداری گنبد جای نیان را در رده دوازدهم بگیرد و در روز‌های پایانی کار لیگ برتر شرایط سخت و استرسی می‌شود. با اکثر دوستان و کارشناسان که صحبت می‌کنم، بر همین موضوع نیز اتفاق نظر دارند.

پیشکسوت والیبال خراسان رضوی ادامه داد: به نظر می‌رسد تغییر و تحولی که در چست پاسوری به وجود آوردند هیچ عقل و منطقی پشتش وجود نداشت. با یک پاسور نیم فصل نخست را طی کرده‌اند، اما، چون به حرف مربی گوش نمی‌کرده، او را تغییر داده‌اند. من به شخصه حاضرم پاسور تیمم به حرفم گوش نکند، اما در زمین برایم خوب بازی کند. مهم برد تیم است، وگرنه پاسوری بیاوریم که به حرف مربی هم گوش کند و تمام بازی‌ها را هم ببازیم که دیگر فایده‌ای ندارد.

تعویض پاسور به صلاح نیان نبود

ثانیان اضافه کرد: نجفی بازیکن بدی نبود، اما تعویض پاسور که موتور تیم است، به صلاح نیان نبود. سال‌افزون سال‌ها امتحانش را در تیم‌های بزرگ‌تر پس داده بود. پاسور و بازیکنی نیست که بتواند به عنوان بازیکن بزرگ‌تر تیم را از شرایط بحران خارج کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر باید همه با یکدیگر کمک کنیم. مجموعه نیان باید از یک بزرگ‌تر به عنوان مشاور کمک بخواهد تا با بازیکنان صحبت کرده و آنان را برانگیخته کند. کنار جبار قوچان‌نژاد کار کرده‌ام، او ویژگی‌هایی دارد که دیگر مربیان ندارند. فقط شخص قوچان‌نژاد می‌توانسته از موسوی ۶ ماه بازی بگیرد بدون اینکه به او پولی بدهد. این‌ها هنر یک مربی است که وقتی تیم وارد بحران می‌شد، تیم را حفظ می‌کرد. در حال حاضر نیان نیز به یک مشاور و بزرگ‌تر نیاز دارد.

ثانیان در خصوص عملکرد پوریا یلی خاطرنشان کرد: پوریا یلی خصوصیات اخلاقی خاصی دارد. این هنر مربی است که بتواند از او استفاده کند. در ظاهر به نظر می‌رسد پوریا یلی با مربی کار می‌کند، اما از عملکرد ۱۰۰ درصدی خود استفاده نمی‌کند.

وی بیان کرد: یک فاکتور مثبتی که در نیان وجود دارد این است که وقتی تیم به پیروزی می‌رسد، مجموعه پاداش می‌گیرد و اگر هم ببازد جریمه‌ای شامل حالشان نمی‌شود. نمی‌دانم این از سادگی مجموعه نیان است یا از سخاوت و بلندپروازی آنان است. اگر برای باخت‌هایشان در مشهد جریمه تعیین می‌کردند شاید بازدارندگی به وجود می‌آورد.

ثانیان تاکید کرد: باید یک پیشکسوت به کادرفنی اضافه شود، کسی که حرفش خریدار داشته باشد و در کادرفنی بزرگ‌تری کند. چند بازی آینده حیثیت والیبال خراسان رضوی است و برای والیبال خراسان از اهمیت بالایی برخوردار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->